telt tur del 2

s siden det frste innlegget ble litt langt s lager jeg en del 2 for vise resten av bildene som jeg tok p turen.

s nesten alle bildene ble tatt andre dagen faktisk, siden 3 dagen s dro vi jo hjem over, men jeg kan jo skrive inn nedenfor hvem som ble tatt p hjemreisen s vet dere det.

dag 2

vi sto faktisk opp ganske tidlig denne dagen, siden jeg glemte spise kveldsmat dagen fr s var jeg skrubb sulten nr vi sto opp, s det frste vi gjorde nr vi sto opp var g til en liten butikk som de hadde der kjpe frokost. nr du drar p butikken sulten s fr man nesten lyst p alt i butikken. men jeg endte opp med en bagett ogs snn 30 min etterp s gikk jeg tilbake for kjpe meg is. s etter frokost s gikk jeg og kjresten litt rundt i geiranger for se om de hadde en resturante der for vi hadde egentlig tenkt til spise ute, siden vi hadde vrt sammen i 2 r og 1 mnd. s vi slutta egentlig telle mneder for en god stund siden, men siden vi frst var borte og ville kose oss s tenkte vi at vi like gjerne kunne feire det. s vi fant en resturante som vi tenkte vi kunne dra p senere p dagen/kvelden. s da gikk vi tilbake til campingen og da bestemte vi oss for at vi hadde lyst til dra p en liten tur rundt geiranger for se.

s vi dro oppover den lange jvlige bakken som jeg fortalte om i gr og stoppet p snn turist sted der oppe. det var s mye fint se der og utsikten var bare helt fantastisk.

slapp av han faller ikke, steinen er rund ogs er det vanlig bakke rett under han. vi prvde ta et bilde hvor det ser ut som han faller, men hadde ikke sttt og tatt bilde av han om han faktisk hadde nesten falt ned p ekte liksom. (men hva synes dere, ser det ut som han faller?)

(litt trtt i tryne, don't judge)

s etter vi hadde tatt oss en liten tur rundt geiranger, s skulle vi til Trollstigen. s dette er noen bilde fra den bten vi mtte ta over til det andre stedet.

her gr kjre turen til Trollstigen, det var s utrolig mye fint se og utsikten p vei opp var bare helt fantastisk. men dessverre s var det helt jvlig vei kjre opp, siden det var s smale veier osv.. fikk bare litt angst da nr jeg s nedover ogs kjrer bilen p kanten. huff fikk helt frysninger p den veien.

her er vi p Trollstigen, det var utrolig mye se p, og helt fantastisk utsikt. det var muligheter for g lenger opp i fjellet, men vi valgte ikke gjre det fordi det regnet og da er det ikke noe srlig drive klatre oppover p steiner, for plutselig s sklir du og faller. s det ble ikke noe av men det var veldig fint nedenfor fjellet ogs.

nr vi dro p vei nedover fra Trollstigen s tenkte vi at vi like gjerne kunne ta et stopp ved gudbransjuvet, siden det var p samme veien uansett. men er litt gy bare kunne si at man har vrt der, for det er jo et sted som er litt kjent, og som de fleste vet hvor er.

dag 3

disse bildene ble tatt p hjemreisen. det er ikke snn veldig mye si om det, det gikk jo samme veien som det gjorde oppover, men forskjellen er at vi tok et stopp ved Galdhpiggen men vi kjrte ikke hele veien opp fordi det var bom og ingen av oss hadde noe srlig med penger til betale for kjre opp pluss at vi var egentlig ganske slitne og ville hjem.

dette var de bildene som ble tatt nr vi var p Galdhpiggen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Flklypa noen som har sett de filmene?

hvis jeg ikke tar helt feil s er det vel mer enn bare en film.

nr dere ser hvor mange bilder det ble p del 1 og p del 2 s skjnner dere kanskje hvorfor jeg ikke kunne skrive bare et innlegg. skulle antagelig lagd en del 3 for s etter at jeg var ferdig med skrive alt og hadde ftt alle bildene p plass at det kanskje ble litt vel langt. men snn blir det vel noen ganger, fr hpe dere liker se p mange bilder. vil bare si at hvis dere ikke har vrt i geiranger eller p Trollstigen s er det verdt  prve dra til for det er et trolig fint sted, begge stedene. men har mange flere innlegg som jeg skal legge ut snart som ikke har noe med turer eller noe, men gleder meg masse til dele det.